作者 ehentai (e.hentai)
標題 [Holo] Calli:給我一些悲傷的歌
時間 Mon Jun 22 17:44:44 2026


如標題 死神的推特

https://x.com/moricalliope/status/2067856315075154030

sad songs to sing tomorrow uuuuuuh gimme some!!


GG:legends never die

Calli:yeah that’s a song that makes me sad but for different reasons


https://pbs.twimg.com/media/HIVJ0AuWQAEw6Bq.jpg @SinpadArt
[圖]
https://pbs.twimg.com/media/GYa2TataAAAdJGo.jpg @_nHase
[圖]
https://pbs.twimg.com/media/Gmfa8DSa8AAjM12.jpg @ForfunNanashi
[圖]

--
“Two dribble shot, three dribble shot, four or five dribble shot, 10 dribble
shot. 24 second shot clock shot. No dribble shot. Shoot when I want to shoot
shot. He has every shot. Kobe is amazing.”

--
※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 180.177.226.136 (臺灣)
※ 作者: ehentai 2026-06-22 17:44:44
※ 文章代碼(AID): #1gEGGHay (C_Chat)
※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/C_Chat/M.1782121489.A.93C.html
Luciferspear: 一定是lol1F 06/22 17:45
jeff235711:2F 06/22 17:45
nahsnib: god, rise,太多了欸3F 06/22 17:46
alucard6310: 為啥要唱悲歌...難道!?4F 06/22 17:47
grtfor: lol太悲傷了5F 06/22 17:49
asd45654: 兩天前 傷心酒店歌回 現在來釣?6F 06/22 17:50
marx93521: 召喚峽谷歌回7F 06/22 17:50
ALuBa13: 第一張gigi的圖也太色了
講到傷心歌.....mumei吧,另一種傷心8F 06/22 17:54
AbukumaKai: 我難過的是10F 06/22 17:57
seraph01:              放棄你11F 06/22 18:03
Theddy: 我難過12F 06/22 18:05
MuBan: 第三張的GIGI也太髒了吧 還尿出來13F 06/22 18:06
ifulita: 給她台語歌也行嗎?14F 06/22 18:39
fu1vu03: 早知道傷心總是難免的15F 06/22 18:45

--
作者 ehentai 的最新發文:
點此顯示更多發文記錄